Kan uw team een adrenalinestoot gebruiken?
Deze muzikale teambuilding combineert de rage van de kookparty’s met volledige ambiance.
En ons team is er klaar voor om U deze stoot toe te dienen.

Op dit B2B gedeelte van de site, worden prijzen exclusief btw aangeduid
De juiste muziek kiezen voor uw after-work party is mistens even belangrijk als de juiste keuze maken voor drank & catering.
Voor de muziek staan wij graag dynamisch voor U klaar. Lounge muziek, zuiderse klanken, traditionele fuifmuziek, hedendaagse pop of full ambiance met een goede mix van Schlagers en Après ski muziek.
Onze all-round DJ’s staan te popelen om ook op uw evenement te schitteren.

Ons basisaanbod omvat een geluidsopstelling die zowel binnen als buiten (overdekt) kan opgesteld worden tot max 125 personen.
Basis licht (2×4 led spots) zijn eveneens inbegrepen
Iets extra toevoegen aan uw after work party?
Een greep uit de mogelijkheden:
- solo artiest(e): Whitney Houson, Tina Turner, … we hebben een aantal solo cover artiesten met hemelse stemmen die de ambiance aanzwengelen in optredens van 30 minuten
- solo muzikanten: of wat dacht U van de bekendere tunes op sax, viool, gitaar,…..
- Voeg humor toe: onbekende maar uitmuntende humor-acts. We hebben diverse mogelijkheden. Van algemene acts over hedendaagse thema’s, tot shows die als een film over uw eigen werknemers gelegd wordt.
prijzen Stelobo DJ experience after work party maandag – vrijdag:
- basisopstelling inclusief 3 uur prestatie: €350
- indien buitenopstelling, regentent 3×3: +€75
- publiek +125 personen tot 500: +€150
zaterdag, zondag of feestdagen: op aanvraag
richtprijzen toevoegingen:
- solo artiest 30 min: €250 tot €500
- solo muzikant 60 min: €350 à 400
- algemene humoract 45min: €300 à 400
- gepersonaliseerde humor buiksprekersact: €550
De installaties die wij gebruiken voor onze after work party’s zijn samengesteld om zeer snel na aankomst operationeel te zijn.
Voor onze luidsprekers hebben wij enkel een stopcontact nodig, de communicatie met de installatie gebeurt draadloos indien bekabeling moeilijk is.
We hebben verschillende professionele setup mogelijkheden voor de DJ booth. Een grote professionele setup die centraal opgesteld wordt is de standaard.
Is de opstelplaats beperkt? Zelfs onze kleinste DJ booth bestaan nog uit professioneel materiaal.
Organiseert U een diner party voor uw gasten, dan hebben wij een compleet programma voor U dat
georganiseerd kan worden in elke gelegenheid. Ook in restaurants of zalen waar geen podium voorzien is. Met onze “blend-in” performances komen de artiesten op van achter de coulissen, de bar of soms zelfs gewoon van tussen de gasten om hun act te leveren. De opzet is eenvoudig. We stellen onze geluidsinstallatie op en gebruiken daarvoor het juiste aantal speakers aangepast voor de zaal. Heeft de zaal een podium dan plaatsen we de luidsprekers erop, maar is het zaal waar de mensen ruim verspreid zitten, dan plaatsen we even graag meerdere luidsprekers verspreid over de de ruimte. De basis van het geheel vormt de geluidsinstallatie en de verlichting.
Dit is uiteraard volledig maatwerk, maar om U een idee te geven moet je rekenen met een kostprijs van ongeveer €500 voor de licht en geluidsopstelling en een supplement van tussen de €350 en 500 per act. Alle prijzen zijn exclusief btw.
Interesse? contacteer ons.
Enkele van onze artiesten:
De zingende ober
Deze artiest heeft ondertussen een aantal variaties in zijn programma ingebouwd. In zijn act verschijnt hij als lid van het personeel. In zijn eigen outfit of, indien beschikbaar, in dezelfde tenue als de andere obers, begint zijn act onopvallend. De aandachtige gast heeft uiteraard al wel zijn micro gezien dus al snel begint zijn act. Soms met enkele serenades aan tafel bij gasten die hij eruit pikt, soms gewoon terwijl hij de drankjes bijvult.

Jan Sax
Het geluid van de saxofoon als hoofdinstrument in een act geeft een speciale touch aan het entertainment. Deze virtuoos brengt bekende covers in een mix van serenades, nummers

Mister Boulaert
Een echt abnormale buiksprekersact waarover we niet teveel willen verklappen, alleen dat het uithoudingsvermogen van uw lachspieren op de proef zal gesteld worden. Eén ding is wel belangrijk: het grootste deel van de gasten moet elkaar een beetje kennen om deze act echt te doen slagen. Maar als dat het geval is, dan mag U dit niet missen.


Mo’reen Alberg
Geboren als Maureen Alberg in Suriname is zingen haar met de paplepel ingegeven. Haar repertoire is ruim; W. Houston, M. Jackson, T. Turner, Lionel Richie, …… Door haar veelzijdige stemkleur is zij multi inzetbaar in elke setting, dus ook een perfecte match voor onze dinershows. Worden er nummers op verzoek gespeeld voor de gasten, dan is zij hiervoor één van de beste kandidaten.
en verder behoort nog tot de mogelijkheden:
- klassiek geschoolde zangeres zing Opera en popsongs met een klassieke stem
- Zuiderse klanken van Bita de kaapverdiër.
- gitaristen, pianisten en keyboardspelers als individuele boeking of live begeleiding van de artiesten.
- tafelfgoochelaars
- apres ski ambiance zangers/zangeressen
Uiteraard kunnen wij ook de bekendere namen boeken, in een andere prijscategorie.
De DJ & het zang trio
Bent U op zoek naar een origineel format voor een ambiance party waarbij de DJ samen met drie artiesten zorgt voor een onvergetelijke ambiance?
Dan is deze formule zeker iets voor uw evenement. Het concept is zo eenvoudig dat het tegelijkertijd origineel en brilliant is.
het concept
In een twee uur durende show neemt de DJ U samen met zijn 3 zangers en zangeressen mee in een interactieve show waarbij de band de gehele zaal gebruikt en waarbij het publiek direct wordt betrokken. De artiesten staan niet op het podium maar begeven zich gewoon tussen het publiek op de dansvloer. Elks hebben ze hun eigen talenten van zang tot het bespelen van draagbare instrumenten. De muziek is een gezonde mix van een full ambiance playlist en verzoekjes uit de zaal, want ook dat is het concept: de artiesten hebben een zeer uitgebreide muziekkennis waardoor waarschijnlijk ook uw favoriet nummer live gebracht kan worden. Uiteraard valt de muziek nooit stil. Na 2 uur gaat de DJ nog 3 uur verder met de party.
kostprijs
(alle prijzen zijn exclusief btw en verplaatsing)
- duur: 2 uur (of 2 x 1 uur)
- totaalparty inclusief dj: 5 uur
- licht en geluidsinstallatie tot 500 personen
- €3700 + btw
opties:
- zaal tot 1000 personen: + €500
- extra artiesten (dansers, danseressen, breadance, …..) €400/extra artiest
De Paëlla party
De inspiratie voor deze formule hebben we gehaald in het land van oorsprong, spanje. Wij hebben dit eenvoudige concept vastgenomen en er een muzikaal full ambiance kookevenement van gemaakt dat geschikt is voor groepen vanaf ca. 25 deelnemers.
Duurtijd is ongeveer 2 uur, waarna aansluitend de afterparty van start gaat
HET CONCEPT: Ons team bestaat uit 4 personen. U wordt ontvangen door onze obers die het aperitief aanbieden en de rest van het evenement ervoor zullen zorgen dat de glazen goed gevuld blijven. Onze kok zal vervolgens gedurende een half uurtje de gasten wegwijs maken in het bakken van Paëlla en de ingrediënten overlopen.
Daarna is het tijd om plaats te nemen aan de pannen in teams van 5 tot 8 personen. Gedurende een uurtje zal de kok de teams begeleiden tot de creatie van hun Paëlla maar zal hen vooral hun eigen ding laten doen.
Na het bakken wordt alles in buffetvorm opgesteld en kunnen de deelnemers de eigen, maar ook de andere creaties proeven. Heel de tijd zorgt de DJ voor de juiste ambiance muziek.
Na het eten is het dan de prijsuitreiking voor de beste bakkers en is het party time.

We berekenen dit uiteraard graag op maat, maar om U een idee te geven van de kostprijs geven we U een voorbeeldberekening voor een gezelschap van 30 personen.
In de berekening wordt ervan uitgegaan dat U de locatie levert voorzien van een toog, voldoende ruimte en een keuken om af te wassen.
Het enige in de berekening dat U bij ons moet nemen is de formule van het eten. Al de andere zaken mogen door U zelf voorzien worden en kunnen afgekocht worden.
De prijzen hieronder worden weergegeven EXCLUSIEF 21% BTW.
Voor 30 personen is de totaalkost dus ongeveer €3450 exclusief btw, of €4175 inclusief.
Het swingpaleis

Voor de jongeren uit de ninenties moeten we dit concept vermoedelijk niet nader verklaren. Voor de huidige generatie vatten we het graag samen.
Er was eens een presentator (wijlen) Felice Damiano, gastheer van een full-ambiance concept op de VRT.
En het was simpel: Twee teams die elkaar bekampen in een aantal muzikale rondes: muziekvragen, meezingrondes, meedansrondes, ….maar allemaal met hetzelde doel: het publiek recht krijgen en laten meebrullen met nationale en internationale hits van vroeger en nu, om aangrenzend een party te starten.
Onze versies worden elke keer vanop nul herschreven voor uw evenement en we kijken hoe we dit kunnen personaliseren.
Minimum aantal deelnemers: ca.30
maximum: onbeperkt
duurtijd: 90 minuten + afterparty
Kostprijs: €1500 exclusief btw
inbegrepen:
– op maat geschreven show
– klank en lichtinstallatie
– videoprojectie
– dj op de afterparty gedurende 5 uur
– presentatie
De après Ski Party, welkom in oostenrijk
Oostenrijk… daar moet je nog altijd zijn voor de echte Après Ski party. Niet dat men in Frankrijk geen goede après ski beleving kan ondergaan, maar hoe hard men ook zijn best doet een Belgische friet eet je ook niet in Holland!
Niet beledigd door onze openingszin? Dan is onze aanpak misschien wel iets voor U. Volg even mee….
- Après ski muziek is geen carnavalmuziek. Après ski muziek moet de sfeer oproepen van de bergen. De Duitse taal is hier dan ook overheersend in aanwezig. Maar dit is geen bezwaar. De muziek is herkenbaar en dansbaar. In de meeste Oostenrijkse Après ski bars wordt een goede mix gezocht tussen lokale en internationale muziek. En door de aanwezigheid in de bergen van velen uit de lage landen, komt ook de betere Nederlandstalige Après ski voldoende aan bod. Maar op muzikaal vlak zit U goed bij Stelobo DJ Experience. Eén van onze DJ’s is een absolute skifanaat en keert jaarlijks steevast uit de bergen terug met de nieuwste nummers en trends.
- Het decor heeft een serieuze aandacht nodig. Hout vormt een belangrijk ingrediënt in de aankleding van uw ruimte.
- Laat uw gasten zeker verkleed komen. Een après ski bar vol gasten in gewone kledij in simpelweg niet mogelijk. Met het Belgische winterweer zijn in alle kledingkasten zeker voldoende warme attributen te vinden, zelfs bij de niet skiërs.
- Er moet vooral ook voor gezorgd worden dat de drank klopt. Want in tegenstelling wat de meeste organisators van Après ski party’s U willen doen geloven zijn Jagermeister en Flugerl verre van de populairste drankjes in Oostenrijk. Een VLIEGEND HERT heeft naast Vodka weliswaar Jagermeister als hoofdingrediënt, maar een vliegend hert is pas FLYING HIRSCH als het op de juiste manier geserveerd wordt (zie foto). En hoe zit dat nu met Gluhwein? De populairste warme drank???? Vergeet het maar. In Oostenrijk gaan we voor JAGATEE en HEISSE OMA, en Italië heet dat laatste gewoonweg BOMBARDINO. En dan moeten we nog beginnen praten over de “korte drankjes”. WILLIAMS MIT BIRNE, GEILLE NUSS, B52, OBSTLER, en nog vele meer. Let op: de Flugerl en de Jagermeister mogen er gerust bij horen, maar verras uw gasten met het echte werk uit Oostenrijk. Tot slot is er nog het bier. Bieren uit Oostenrijk (vooral uit de brouwerij van het Zillertal) zijn vrij eenvoudig bij ons verkrijgbaar. In de Après-ski bar drinken we bier uit fles, misschien de pils uitgezonderd op voorwaarde dat je halve liters kan schenken.
- We denken eventueel ook aan animatie. In de après ski bars wordt altijd gezorgd voor animatie in de vorm van dansers en danseressen in diverse traditionele kledij.
- Oh ja, tot slot: meer dan de helft van de bezoekers aan een après-ski feestje kruipt naderhand op handen en voeten naar huis. Zorg ervoor dat uw gasten veilig thuis geraken.
In elk onderdeel van de organisatie zijn wij bijzonder ervaren. We bieden U graag een pakket aan volgens uw wensen. De zaal, de drank, de muziek, het decor. Bij ons kan U terecht voor het hele pakket.
Voor een volledige organisatie kan U ons contacteren voor een prijsvraag.
personeel- en klantenevent
In opdracht van een groot bedrijf werd een feest georganiseerd voor 650 aanwezigen.
dit zat in het pakket:
- geluid-, beeld- & lichtinstallatie
- microfoons volgens behoefte van de artiesten
- event 3 uur + dj tot het einde
- presentatie van de show
- voorbereiding draaiboek en montage show
- optreden Willy Sommers
- optreden modern violistes trio
- met tussendoor toespraken vanuit het bedrijf en 1 huldigingsmoment met videoclip op maat
Dit event is uitgevoerd voor een kostprijs van €14.200 exclusief btw en artiestentaxen
gala avond voetbalclub + optreden
In opdracht van een voetbalclub werd een avond georganiseerd die behalve het afsluitend optreden volledig bestond uit acts opgevoerd door eigen leden. Onze taak in het geheel was dit geheel in een show te gieten met presentatie en een professionele licht, beeld – en geluidsshow.
dit zat in het pakket:
- geluid-, beeld- & lichtinstallatie 250 personen
- 3 draadloze microfoons
- event 2 uur + dj 3 uur
- presentator
- 3 avonden (telkens 4 uur) voorbereiding op de club
- voorbereiding van de muziek- en videoclips voor de show
- uitschrijven van het draaiboek
- 1 avond generale repetitie
- afsluitend optreden 45 minuten Sam Gooris
Dit event is uitgevoerd voor een kostprijs van €5200 exclusief btw en artiestentaxen.
klantenevent
Als afsluiter op een teambuildingdag werd ons gevraagd om een gevarieerd entertainment te voorzien tijdens een afsluitende barbeque voor 150 personen.
dit zat in het pakket:
- geluid-, beeld- & lichtinstallatie
- microfoons volgens behoefte
- 3 artiesten met een act tussen het publiek die elk een hoge beoordeling kregen van de aanwezigen(bel of mail ons gerust voor meer info, maar om te vermijden dat uw gasten dit eventueel zouden lezen vermelden we het niet op de site).
- een optreden van de Grietjes (toen in orignele bezetting met Isabelle A, Anneke Van Hoof en Evi Goffin
- presentator
Dit event is uitgevoerd voor een kostprijs van €8.350 exclusief btw en artiestentaxen.
kampioenenviering club
Op vraag van een club hebben wij de licht-, beeld-, en geluidsomkadering gedaan van hun kampioenenviering voor een publiek van 150 personen. Deze show omvatte enkel de ondersteuning en de samenstelling van de geluidsfragmenten. De videobegeleiding( (powerpoint) werd samengesteld door de klant en door onze techniekers op het juiste moment afgespeeld. Ook de presentatie werd door de club zelf gedaan.
Dit zat in het pakket:
- 1 avond deelname door één van onze creatieve medewerkers aan de voorbereidende vergaderingen (daarna €75 + btw per extra avond).
- Volledige dag + avond
- 11 uur: installatie volledig opgesteld en gebruiksklaar
- 11-17uur: repetitie op de locatie ondersteund door onze technieker
- 17-18uur: pauze (catering DJ en technieker ten laste van de organisatie)
- 18uur: binnenkomst gasten
- 20uur: start viering
- 22uur: dansavond tot einde
- geluid-, beeld-, en lichtopstelling
- volledige dag DJ of technieker
- DJ voor afsluitende dansavond
Dit event is uitgevoerd voor een kostprijs van €1150 exclusief btw (artiestentaxen hier niet van toepassing).
Komt er veel volk over de vloer in uw zaak én beschikt uw team of een aantal leden van uw team over voldoende talent en durf om actief deel te nemen aan een flashmob, dan brengen wij het organiseren van de flashmob en een teamevent nu samen in één pakket. De uitvoering van een flashmob kan uiteraard ook op elke publieke locatie waarbij we uw mensen in de gepaste bedrijfskledij steken.
deel 1 We organiseren een samenkomst volgens uw wensen. Met een hapje en een drankje, of een uitgebreider buffet? Wij verzorgen het graag op een locatie die U kiest. Op uw bedrijf, extern in een zaal naar uw keuze of op onze thuislocatie (wommelgem) bij goed weer in onze tuin met Poolhouse.
deel 2 We kiezen één van onze creatieve DJ’s en voegen daar een prachtige zanger of zangeres aan toe. Deze twee mensen zullen zich vanaf het begin van het evenement mengen onder uw teamleden en hen uitdagen om deel te nemen aan het creatieve gedeelte van het teamevent: het bedenken en aanleren van een flashmob.
Wordt het een dans, zang of een combinatie van beide? Welke stijl? We bekijken het met uw teamleden.
Na wat overleg gaat de DJ en de zanger of zangeres gaan we aan de slag. We zoeken nummers, laten uw mensen repeteren en we werken een flashmob uit op maat van uw mensen.
deel 3 Nadat de flashmob is samengesteld komen we ter plaatse in uw bedrijf om samen met U te kijken op welke locatie we dit het beste kunnen doen, en bespreken met U de dag en tijdstip van uitvoering.
deel 4 De flashmob. De luidsprekers worden verdekt en draadloos opgesteld als het kan, zodat de klanten zo verrast mogelijk zijn als de uitvoering stopt. Wij zorgen ervoor dat er minstens een uur zit tussen de opstelling en de flashmob (of eerste flashmob als U het wilt gaan herhalen). De DJ is de coördinator van het geheel, of de zanger of zangeres ook deelneemt aan de Flashmob is te bespreken. Uiteraard behoren meer professionele artiesten tot de mogelijkheid indien er niet voldoende creatievelingen zouden gevonden zijn binnen uw team, wat weinig waarschijnlijk is uiteraard.
KOSTPRIJZEN:
Dit is een pakket dat we graag op maat aanbieden, maar richtingaangevend willen we U toch al iets meegeven:
DEEL 1:
- georganiseerd op onze locatie: geen kosten voor gebruik van de locatie
- georganiseerd op uw locatie: +€75 voor de plaatsing van een kleine geluidsinstallatie voor de repetitie.
- catering: op maat
DEEL 2:
- 4 uur DJ + zanger/zangeres: €600
DEEL 3:
- gratis
DEEL 4 flashmob:
- €450 inclusief plaatsing van de installatie, begeleiding van de flashmob door de DJ
- supplement: indien de zanger/zangeres meekomt: +€250, eventueel te verhogen met hetzelfde bedrag voor elke extra artiest of danser/danseres die extra meegevraagd wordt.
uiteraard komen we graag op voorhand met U de mogelijkheden bekijken.
Interesse in een totaalaanbod?
Met een aantal kleine zelfstandige ondernemers organiseren wij graag voor U uw totale evenement. Vraag vrijblijvend een offerte.
Een lekkere wijn aangeboden door een gepassioneerd wijnliefhebber die elke fles wijn zelf uitgekozen heeft bij kleine wijnboeren in Frankrijk, Italië en Spanje?
Gewoon een selectie van enkele lekkere topwijnen aan betaalbare condities? Of een heuse wijnproeverij? Deze gepassioneerde kenner staat voor U klaar

Een verrassend alternatief aanbieden voor alcohol in de vorm van onbekende maar lekkere frisdranken.
Onze wijnboer heeft een exclusief assortiment niet alcoholische frisdranken voor U in zijn aanbod.
Ook naar catering toe staan wij garant voor hoogwaardige kwaliteit.
Om het in DJ termen te stellen: “U vraagt, wij draaien”.
Kent U illugin?
Een orignele “colorchanging” gin.
De gin wordt geserveerd in een exotische kleur en verandert van kleur naargelang de toevoeging.
Onze ginbar zal zeker in de smaak vallen.

Een DJ nodig? Of een klank- of lichtinstallatie? Stelobo DJ Experience is uw feestpartner.
Neem vandaag nog contact met ons op!
- info@stelobo.be
- +32 495 53 12 10
- Selsaetenstraat 65, 2160 Wommelgem