Onze DJ’s zijn allemaal actief in bijberoep en dat is belangrijker dan u op het eerste zicht zou denken en omvat een strakke visie van onzentwege op het geheel.
Want als je week in week uit één of zelfs meerdere keren bezig bent met een voorbereiding voor “alweer” een trouwfeest dan mag je nog de allerbeste zijn… het wordt op termijn toch gewoon “werk”.
Alhoewel we bijna wekelijks wel ergens actief zijn als gast-DJ’s op feesten waar van ons gewoon een topprestatie verwacht wordt zonder veel voorbereiding kiezen we er bewust voor per DJ slechts maximaal een 10 à 12 keer per jaar actief te zijn op trouwfeesten met een uitgebreide voorbereiding. Want het is heel gemakkelijk in geschreven taal te verklaren dat we elk feest opnieuw vanaf nul met u opbouwen, en het effectief ook doen.
Een cateraar die net voor de taart wordt binnengereden komt vragen ‘even’ een geschikt melodietje te vinden, of een gast die een speech wil geven en komt vragen of er een hoofdmicrofoon beschikbaar is…. Het zijn van die zaken die pure “horror” zijn voor een DJ die houdt van een perfecte prestatie. Een goed melodietje zal nog wel gevonden worden, maar niet ‘het’ melodietje op uw smaak geschreven. De hoofdmicrofoon zullen we waarschijnlijk niet bijhebben terwijl die gewoon mee genomen had kunnen worden zouden we het geweten hebben. Daarom gaan wij met u een perfect voorbereidingstraject lopen.
Let op: in het “party pakket” dat, zoals u misschien al hebt gelezen, dat een antwoord is op de online aanbieders en waarbij gewoon een top-DJ met hoogwaardig materiaal aangeboden wordt is deze A-Z voorbereiding niet inbegrepen.
In het ultra en wedding pakket is dit wel inbegrepen met de kleine nuance dat het ultra-pakket zoveel afspraken op locatie omvatten als nodig en we dit in het wedding pakket een beetje proberen te beperken.
A-Z
VOORBEREIDING
inbegrepen in het WEDDING en ULTRA PAKKET
na de boeking
Wij zijn meer dan uw “DJ”, wij zijn uw entertainment partner. Hoe zeer we betrokken zijn bij uw feest bepaalt u zelf. Wilt u alles strak in de hand houden en bent u onze enige rechtstreekse communicatiepartner in het feest, of hebt u iets avontuurlijks en staat u ons toe om gasten waarvan u verwacht dat ze wel eens iets “in petto” zouden kunnen hebben te contacteren zodat de verrassing nog groter wordt doordat we met hen bespreken hoe ons geluid, licht en beeld kan bijdragen tot een nog grotere surprise.
In elk geval gaan we een strak draaiboek maken dat, naarmate het feest dichterbij komt, alsmaar bijgewerkt wordt tot het zo perfect mogelijk is en er geen onverwachte dingen gebeuren die invloed hebben op onze prestatie.
Hieronder overlopen we al een aantal van de belangrijkste items.
andere professionele partners
Uw andere ingehuurde partners, we denken dan bijvoorbeeld aan de ceremoniemeester, de cateraar, de zaaluitbaters,…. Het zijn voor ons allemaal nuttige contacten en we vragen u onze gegevens aan hen door te geven of ons toe te laten hen een korte mail te sturen waarin we ons aan hen voorstellen. Een afspraak met de zaaluitbater staat zeker voorafgaandelijk op de planning om onze opstelling en de mogelijkheden van de locatie te bespreken maar ook de andere partijen mogen ons contacteren met al hun vragen waarbij ze onze diensten kunnen gebruiken. Hoe klein ook… we ondersteunen graag elk onderdeel.
het dag gedeelte
Onze technische opstelling de dag zelf mag uw organisatie niet verstoren. We gaan er dus altijd voor zorgen dat zodra de eerste gast de zaal betreed onze installatie volledig opgesteld klaarstaat. Hebt u een receptie kort voor het avondfeest dan nemen we dit graag op in onze “all-in” formule en zullen we al aanwezig zijn om te ondersteunen. Wilt u tijdens het dag gedeelte al een microfoon gebruiken of achtergrondmuziek spelen via bijvoorbeeld bluetooth dan zorgen we voor een kleine gebruiksvriendelijke uitbreiding zodat je dit zelf kan doen. Heb je het ultra pakket geboekt dan is een geluidstechnieker of de DJ zelf voor u de hele dag beschikbaar van zodra we opgesteld staan.
de playlist
De opzet van de playlist en hoe wij dit bekijken vindt u elders op onze website. Lees er alles over door hier te klikken. We geven hier gewoon even mee dat we houden van een spontane party met een op het publiek inspelende DJ maar dat we best ook houden van een goede input van jullie.
uw eigen accenten
Veel aandacht gaat zeker naar uw persoonlijke wensen. We gaan in een uitgebreide voorbereiding met u aan tafel te zitten want we willen uiteraard al uw accentpunten kennen en ons er perfect op voorbereiden.
Een officieel intrede in de zaal, de openingsdans, een groepsdans tijdens de avond, het binnenkomen van het dessert, de afsluiter…. We bereiden het perfect voor volgens uw input. De juiste muziek, al dan niet bewerkt en zeker voorzien van het juiste licht en eventueel beeld.
Ongetwijfeld hebt u vragen en bedenkingen bij de aanpak van de accentmomenten. Vraag ons gerust naar onze ervaringen en tips voor de aanpak ervan. U bent de eindbeslissers maar we adviseren u graag.
de opening of openingsdans
We staan hier graag samen met u even bij stil. Gaat u gaan voor een traditionele openingsdans – wat in onze oren zeker niet ouderwets klinkt – dan bekijken we deze graag met u. Zeker het vervolg van de dans wordt wel eens over het hoofd gezien. Eén openingsdans en dan dansen maar, of toch vervolgdansen met de ouders al dan niet ondersteund door aankondigingen van de DJ.
Maar zeker ook als u werkt zonder openingsdans is het altijd nuttig toch een openingsmoment te creëren waarop de gasten een eerste keer op de dansvloer gevraagd worden. Hiervoor hebben we vele insteekmogelijkheden zodat het er vanaf het begin “boenk” op is.